“ΞΑΝΑΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ: ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΡΟΦΗΣ” ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Το παρόν διαδικτυακό σεμινάριο συζητά συμπεριφορές που συχνά ταλαιπωρούν άτομα με δυσκολίες στη σχέση τους με το φαγητό, όπως είναι το μέτρημα θερμίδων, η πρόκληση εμετού, η επίμονη φυσική άσκηση, η αποφυγή συγκεκριμένων φαγητών ή ομάδων φαγητών κτλ. Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η πρόληψη ή η γρήγορη παρέμβαση σε αυτές τις συμπεριφορές μέσω α) της κατανόησης των συμπεριφορών και της σύνδεσης τους με σκέψεις και συναισθήματα και β) της εκμάθησης συγκεκριμένων τεχνικών διαχείρισης τους.